2012. március 30., péntek

Essence - nail art designer set

Az előző posztban, és a facebook oldalamon is megemlítettem, hogy be szeretnék szerezni egy essence körömdíszítő szettet. Csak bízni tudtam benne, hogy kapható legyen, mert általában nálunk olyanok nem elérhetőek, amik máshol igen, vagy csak sokkal kisebb a választék. Úgy örültem, amikor megláttam, bár kicsit gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e. Csak azért is, mert máshol lehet, hogy olcsóbban találtam volna ilyen ecsetet.

Két fajtája van ennek a készletnek, egyik az, amit én is vettem, a másik pluszba tartalmaz rózsapálcákat is. Nekem arra nem is lett volna szükségem, na nem mintha a szivacsokra igen. Az a készlet, amelyik több mindent is tartalmaz lehet, hogy drágább is, nem tudom. Ez a csomag volt csak kapható, és ebből is utolsó darab volt, amit elhoztam. "Csak" az ecset volt lényeges, arra hajtottam leginkább. :)


A csomagban lévő szivacsok a 'szivacsos' technikához valóak, bár szerintem sima mosogatószivacs is jó lenne ilyenhez. A szett 599 Ft volt, szerintem megérte. Próbáltam én már fogpiszkálóval mintát festeni, de számomra nem túl megfelelő, ezért gondoltam, hogy ennyiért megéri. A másik meg az, hogy sehol nem láttam még ilyen vékony ecsetet, és régóta szerettem volna már, úgyhogy tényleg jól jött! Van kicsit vastagabb ecsetem, de azzal nem lehet olyan vékony vonalat húzni, mint ezzel (bár még nem próbáltam :D).




Nektek megvan már, vagy még tervezitek? Milyen vékony ecsetet használtok? 

2 megjegyzés:

  1. én is szeretném majd megvenni ezt a szettet,csak még nem tették ki nálunk se a rossmanba,se a dm-be :/

    VálaszTörlés
  2. én azt vettem meg, amiben pálcikák is vannak, de abban csak 2 darab szivacska van:) én is gondoltam már rá, hogy egy mosogatószivacsot befogok, de az ecset nekem is bökte a csőrömet, meg mégiscsak szebb így szettben:) Nekem bevált a szivacs, egy pink-lila-fekete átmenetes manikűrt sikerült pacsmagolnom vele, elég nagy sikere lett:)

    VálaszTörlés